مصالح عایق LSF :: مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

Lightweight Steel-Frame Structures Institute LSFi

مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

Lightweight Steel-Frame Structures Institute LSFi

مصالح عایق LSF

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۵۶ ق.ظ

مصالح عایق برای عایق ساختن ساختمان LSF در برابر حرارت و برودت، نفوذ آب و رطوبت و بخار و هوابندی و صدابندی دیوارها به کار می روند

1. پشم سنگ

       پشم سنگ یک عایق معدنی بوده و برای عایق بندی ساختمان در برابر انتقال حرارت و صدابندی به کار می رود. دانسیته ی مورد انتظار برای عایق کاری در برابر حرارت و صدابندی محاسبه شده و مطابق انتظار حجم و دانسیته ی مورد لازم انتخاب و در میان فضای خالی دیوارها و بین إستادها قرار می گیرد. انواع روش های عایق بندی ساختمان مطابق استانداردهای تجویزی و جزییات إرایه شده توسط SFA می باشد.

2. پشم شیشه

       پشم شیشه برای عایق بندی حرارتی در ساختمان و عایق بندی لوله های آب مورد إستفاده قرار می گیرد. دانسیته ی مورد انتظار باید محاسبه شده و مطابق انتظار انتخاب گردد. کاربرد پشم شیشه نیز مانند پشم سنگ می باشد.

3. پلی یورتان(پاششی، تخته ای، نواری)

       پلی یورتان یک ماده فرآورده ی شیمیایی برای عایق بندی ساختمان می باشد. این محصول عمدتاً به سه شکل تولید می گردد که بسته به نوع انتظار می توان از هرگدام إستفاده نمود. پلی یورتان پاششی می تواند بین دیوارها انجام گیرد که دانسیته ی آن باید از قبل توسط طراح مورد محاسبه قرار گرفته یا بر طبق دستورات شرکت سازنده برای استفاده در محل مورد نظر انتخاب گردد. اما ذستفده از آن در دیوارهایی که محل عبور تأسیسات هستند ممنوع می باشد. پلی یورتان های نواری عمدتاً برای عایق بندی آب و رطوبت و بخار و هوابندی مورد استفاده قرار می گیرند.

4. پلاستوفوم ای پی اس

5. ایکس پی اس

6. کرباس های هوابندی

7. کرباس های بخاربندی

8. انواع ایزولاسیون ها

9. رزین های ضد رطوبت

10. فوم های تزریقی

۹۱/۱۰/۱۳
بازدید: ۳۰۳۹
LSSI Technical Admin
LSSI © 2012 All rights reserved.