مصالح پوشش LSF :: مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

Lightweight Steel-Frame Structures Institute LSFi

مرکز سازه های قاب فلزی سبک LSF

Lightweight Steel-Frame Structures Institute LSFi

مصالح پوشش LSF

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۴۹ ق.ظ

مصالح پوششی برای پوشش سازه LSF و نهایی شدن فیزیک ساختمان LSF به کار می روند. پوشش ها در انواع و اقسام گوناگون برای قسمت های گوناگون ساختمان با إستانداردهای مشخص و کاربری های خاص به کار می روند.

1. صفحات سیمانی

 صفحات سیمانی از فرآوری سیمان با موادی نظیر براده های چوب و خاک اره، سلولزهای چوبی و کاغذی، مواد معدنی مانند سیلیکات ها، منیزیوم، کلسیم، کائولین و نظایر آن ها و با افزونه هایی نظیر فیبرها و الیاف فایبرگلاس و الیاف پلی پروپیلن و الیاف فیبر پلی آمید برای افزایش استحکام و ضربه پذیری بالا ساخته می شوند. صفحات سیمانی در انواع سازه ای و غیر سازه ای می باشند که هر کدام در ضخامت های مختلف از 0.6 میلی متر تا 200 میلی متر ساخته شده و در کاربری های گوناگون نسبت به مورد انتظار طراح استفاده می شوند. کاربردهای های صفحات سیمانی در پوشش دیوارهای بیرونی، پوشش سقف و پوشش کف طبقات، پوشش فضاهای مرطوب و پوشش بام و نظایر آن ها می باشد.

2. صفحات گچبرگ

گچبرگ ها از ترکیب مواد گچ و برخی افزوده ها نظیر سیلیکات ها و منیزیوم و کائولین و الیاف فایبرگلاس و پلی پروپیلن و پلی آمید و نظایر آن برای افزایش استحکام و ضربه پذیری بالا و در سه نوع گوناگون مقاوم در برابر رطوبت(MR)، مقاوم در برابر حریق(FR)، و عادی(RG) و مقاوم در برابر حریق و رطوبت(FM) برای برای پوشش دیوارهای فضاهای داخلی و سقف ساختمان LSF بسته به نوع انتظار طراح به کار می روند.

3.

۹۱/۱۰/۰۹
بازدید: ۲۷۸۵
LSSI Technical Admin
LSSI © 2012 All rights reserved.